Kas yra DPF?

KAS YRA DPF?

Visuose transporto priemonėse su dyzeliniu varikliu dyzelino kietųjų dalelių filtras buvo naudojamas kaip išmetimo sistemos dalis nuo 2000 m. Nuo 2011 m. Sausio mėn. Įvedus „Euro-5“ standartus, lengvuosiuose automobiliuose su dyzeliniu varikliu būtina naudoti kietųjų dalelių filtrą. Dyzelino kietųjų dalelių filtras (angliškoje versijoje „Diesel Particulate Filter“ (DPF), prancūzų kalba „Filtre a Particules“ (FAP), vokiečių kalba „RubPartikelFilter“ (RPF)) yra skirtas sumažinti suodžių dalelių išmetimą į atmosferą. Naudojant filtrą, suodžių dalelių išmetamosiose dujose galima sumažinti iki 99,9%.

FILTRŲ VALYMAS PADĖS

  • SUMAŽINTI DYZELINIŲ VARIKLIŲ KIETŲJŲ DALELIŲ IŠMETIMĄ
  • SUMAŽINTI PELENŲ SUSIDARYMĄ FILTRE
  • PAGERINTI TRANSPORTO PRIEMONĖS EKSPLOATAVIMĄ
  • SUMAŽINTI DEGALŲ SĄNAUDAS
  • IŠLAIKYTI EFEKTYVŲ VARIKLIO DARBĄ

DPF filtrų valymo skysčiai arba kitos valymo priemonės (ypač kai filtras nėra nuimamas), padės jums tik trumpam laikui. Tokiais valymo būdais negalima pašalinti kietųjų dalelių iš filtro, nes chemija sudegina tik juodus suodžius. Visa kita lieka filtre.


Labai svarbu !

Neapsigaukite ir nekeiskite DPF filtrus neoriginaliais (analogais). Įdėjus neoriginalų DPF filtrą, yra didelė tikimybė užblokuoti išmetimo sistemą ir sugadinti turbiną!

Užsikimšęs DPF filtras

DPF filtro vidus

Kietųjų dalelių ir suodžių NEĮMANOMA pašalinti skysčių ar chemijos pagalba.